8

سابق بیوی کی نازیبا ویڈیو شیئر کرنے والا شوہراور نند گرفتار

ملزم اپنی سابقہ اہلیہ کی نازیبا ویڈیو بنانے میں ملوث ہے، جب کہ اس کی بہن ان ویڈیوز کوسوشل میڈیا پر شیئر کرتی تھی۔(فوٹو: فائل)

ملزم اپنی سابقہ اہلیہ کی نازیبا ویڈیو بنانے میں ملوث ہے، جب کہ اس کی بہن ان ویڈیوز کوسوشل میڈیا پر شیئر کرتی تھی۔(فوٹو: فائل)

 کراچی: ایف آئی اے سائبر کرائم سندھ نے سکھر، لاڑکانہ اور کراچی میں دو مختلف کارروائیوں میں پورنو گرافی اور خاتون کو ہراساں کرنے والے ملزمان کو گرفتار کرلیا ہے۔

ایڈیشنل ڈائریکٹر، ایف آئی اے سائبر کرائم زون سندھ عمران ریاض کے مطابق سکھر اور لاڑکانہ میں کارروائیاں کی گئیں، جس کے دوران خاتون سمیت 6 ملزمان کو گرفتارکرلیا گیا، جب کہ سکھر سے چائلڈ پورنوگرافی میں ملوث 4 ملزمان کی گرفتاری عمل میں آئی، جن میں قاسم، ہیبت خان، شاہد حسین اور فراز شیخ شامل ہیں۔ ملزمان نے کم عمر لڑکے کو زیادتی کا نشانہ بنایا اور بچے سے زیادتی کی ویڈیو بھی وائرل کی۔ انہوں نے مزید بتایا کہ ملزمان مقامی گلوکار کو بدنام کرنے کے واقعے میں بھی ملوث ہیں۔

عمران ریاض کے مطابق ایک اور کارروائی میں کراچی سے لڑکی کو بدنام، ہراساں اور بلیک میل کرنے میں ملوث بھائی بہن کو گرفتار کیا گیا ہے، ملزمان میں سید آدرش بُخاری اور سیدہ دانیہ شاہ شامل ہیں۔ ملزم آدرش اپنی سابقہ اہلیہ پر تشدد اور نازیبا ویڈیو بنانے میں ملوث ہے جب کہ اس کی بہن ملزمہ دانیہ اپنی سابقہ بھابھی کی نازیبا تصاویر اور ویڈیوز سوشل میڈیا پر شیئر کرتی تھی۔



اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.