21

دبئی: پھولوں‌ اور پودوں‌ سے تیار کیا جانے والا دنیا کا سب سے بڑا مکی ماؤس

دبئی: متحدہ عرب امارات کی حکومت نے کارٹون کریکٹر مکی ماؤس کی 90ویں سالگرہ کے موقع پر مملکت میں رہنے والے بچوں کو خصوصی تحفہ دیتے ہوئے مکی ماؤس کا طویل القامت مجسمہ بنا ڈالا۔

تفصیلات کے مطابق بچوں کے پسندیدہ کارٹون کریکٹر مکی ماؤس کی 90ویں سالگرہ کے موقع پر دبئی کے معروف ’مریکل پارک‘ میں دنیا کا سب سے بڑا کارٹون کریکٹر کا تیار کرلیا۔

پھولوں اور پودوں سے بنائے جانے والے مکی ماؤس کی لمبائی 18 میٹر جبکہ وزن 35 ٹن کے قریب ہے، منتظمین کے مطابق کارٹون کریکٹر کی تیاری میں 10 ہزار پودے اور پھول استعمال کیے گئے۔

پارک کے سی ای او انجینئر عبدالنصیر راحل کا کہنا ہے کہ 100 مزدوروں نے 45 روز کی شبانہ روز محنت کے بعد مکی ماؤس کا مجسمہ تیار کیا جسے گنیز بک آف ورلڈ ریکارڈ نے دنیا کا سب سے بڑا مجسمہ قرار دیا۔

اُن کا کہنا تھا کہ آئندہ آنے والے وقتوں میں بچوں کے لیے پھولوں اور پودوں سے مزید 6 کارٹون کریکٹر بنائے جائیں گے جس کا مقصد ماحول کو آلودگی سے پاک کرتے ہوئے نئے انداز سے پیش کرنا ہے۔

انجینئرنگ کمپنی کے چیف ایگزیکٹو آفیسر چافک ناجا کا کہنا ہے کہ چونکہ مکی ماؤس بچوں اور بڑوں کا پسندیدہ کردار ہے اسی بات کو مدنظر رکھتے ہوئے ہم نے پہلا تجربہ کیا جس کے ممکنہ طور پر اچھے نتائج مل رہے ہیں کیونکہ پارک میں آنے والے لوگ اس کے گرد جمع ہوکر تصاویر بنواتے ہیں۔

عرب میڈیا کے مطابق دبئی میں قائم کیا جانے والے معجزاتی پارک پیر تا جمعرات صبح 9 بجے سے 12 بجے تک کھلے گا جبکہ جمعے کی تعطیل کے روز اسے رات 11 بجے تک کھولا جائے گا۔
پارک میں داخلے کی فیس 45 درہم مقرر کی گئی ہے جبکہ تین سے 12 سال تک کے بچوں کی داخلہ فیس 35 درہم ہے، معذور افراد اور دو سال سے کم عمر بچوں کو داخلہ بالکل مفت ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.